KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, December 28, 2011

soalan cupa EMAS

SALAM semua...
lama xterjah blog yang terbiar ni..
alhamdulilah..
diberi kesempatan untuk berkongsi cerita dengan anda semua..
sekarang ni yati tengah practikal..
so far so good..
p nak cari kerja tetap lepas praktikal ni..
any suggestion?
area pontian pai johor je tau..

k sejak2 ni ramai sgt tanya soalan cam ni..
"bila lagi ti"
bila apa?
ai wat2 xpaham pulak...
nak bagi tau ye..
lama lagi la mase yang di tunggu2 2...
nanti dah sampai yati share kat semua orang ye...
buat masa ni nak lepaskan adik2 siDIA dulu...
so bila semua dah lepas baru pikir pasal kami..

jom tengok gambar kawin adik siDIA..


....oooppppssss maaf2 bukan ni......


...ni la dy si pengantin...


....mungkin lepas ni si kebaya pink pulak...
kak nab n pasangan
bila ek?



thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

3 comments:

  1. memang alergi dengan soalan yang macam tu.

    ReplyDelete
  2. ahahaha..ala ape slhnyer weh lau korg dulu..

    ReplyDelete
  3. @storyfromme...
    kn.....
    hehe
    @pwincess...
    nak sponser ka?haha

    ReplyDelete