KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, June 20, 2011

KEMBARA MAHKOTA JOHOR

SALAM..
huh..
hari ni baru sempat nak buat ini entry..
semalam..
tibalah giliran daerah PONTIAN menjadi tempat kunjungan
KEMBARA MAHKOTA JOHOR..
wah xsangka..
ramai jugak yang hadir nak jumpa pemimpin..
ok tengok gambar ni betul-betul...


sapakah yang memakai baju ber no 84 itu?
(baju bola boleh sampai 84 ke?)
haha
jom ikot..
kita tengok sapa kah gerangan jejaka itu..
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::



ha..
ni la jejaka itu..
TENGKU MAHKOTA JOHOR..
wah boleh tahan..
haha..
perlawanan bola ini telah di menangi oleh
KEMBARA MAHKOTA JOHOR
sebanyak 11-0..
hebatkan...
yang tak boleh belah..
mase dah nak abis maen,
boleh pulak bola tertendang jauh keluar..
than..
than..
terkena pulak anak sedara aku yang sorang..
wah jadi perhatian sekejab anak sedara aku ni..
p ALHAMDULILAH xde pe2..
jom la tengok gambar2 yang sempat di rakam..









::anis..nampak abg ipa awk la..haha

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

4 comments:

  1. tough jugak badan tengku mahkota johor ni ye. huhu.


    My latest entry : Apabila Kepala Anak Tukar Ke Badan Ibu Bapa

    ReplyDelete
  2. anis abg ipa?ade ke?ala..nak mek gmbr dy..nnt ckp scandal plk gan dy..haha

    ReplyDelete
  3. Btw ,if nak hadiah best+wang tunai Rm100. jemput join contest!
    http://thisnotyours.blogspot.com/2011/06/wohoo-jom-join-contest.html

    ReplyDelete