KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, June 21, 2011

'Aku nak masuk contest ni sebab aku nak hadiah '

SALAM semua...
upmmmm..
nampaknye mood sekarang adalah join contest..
contest ni paling kebabum..
sebab
owner dy yang bagi tau sendiri tentang keberadaan contest ni..
ok jom klik banner ni..


ok setelah aq rasa blurrr cam ne nak join..
aq pn terus tanye sendiri kt owner dy..


ha so dah tau kn camne cara sebenar nak join..
jom2..
join sekaki...
gambar yang aku nak edar kan ialah gambar ni..


gambar 1


gambar 2

comelnye dak ni..
leh ngurat..
haha
(saya memang suka perasan)
sayang KUNG FU PANDA 2 tu sebab...
susah nak dapat..
lagi2 bila my pakcik yang beli kan..
hehe
eh aku belum bagi tau la yang aku nak join kategori ape..
SAYA NAK JOIN KATEGORI 1 tau..


nak mengTAG :




thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

7 comments: