KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Thursday, May 5, 2011

SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA IBU-IBU DI MALAYSIA

salam hari ni hari khamis..
ye saya tau..ahad ni hari ibu..semangkin hamper semangkin sayu..
menagis cam orang giler..
“mak yati rindu mak sangat..rindu sangat”
dah lame xjumpe mak,xcium mak,xsalam mak..lame sangat xbuat semua 2..
igat lagi muke mak bile marah..p lagi suke bile mak senyum..cantik jew..
walaupun mak dah tua mak ttp Nampak muda..
yati dah janji ri 2 hadiah yang yati dapat dari GA mira yati akan belikan hadiah sempena hari ibu..
di sebabkan ibu dah kembali kerahmattullah..
so yati belikan tok akak yati..
pening sangat xtau nak beli ape..
so memandangkan akak yati penah cakap dy nak beli benda ni..
yati pn bagi je la benda ni..



 Machine blood pressure..




akak yati de darah tinggi so biar dy senang ckt nak cek tekanan darah dy..
xyah susah2 g farmasi just tok check tekanan darah dy..


PN SALMIAH..
terima kasih dah besarkan saya..
banyak jasa dan pegorbanan awk tok besarkan awak..
maf lau saya banyak sakitkan hati awak..
(dah macam hari raya plk)
kepada sesiapa yang ade mak n ayah lagi..
hargai lah mak n ayah anda..
anda akan menyesal bila mak n ayah anda dah xde nnti..
sayangilah mereka..
make your parents proud n happy..
jangan lihat air mate dyorang keluaar kerana sikap kamu..

::mase tulis entry ni..air mate xbenti2 kuar..CAMAT HARI IBU SEMUA..
AL-FATIHA TOK my EMAK N AYAH..love both of u..muaah…
  

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

1 comment:

  1. betul2x..jgn dah takde baru tau betapa pentingnya parents kita..sabar tau..doakan je yang boleh kita bg sbg anak..

    ReplyDelete