KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, March 27, 2011

T'GISAN SEORANG PELAJAR!!

SALAM..
entry sedih untuk hari ni..

hari SABTU : perbualan tepon bersama akk saya..

si AKK   : minggu depan ko leh balik x?
si ADIK  : ri 2 kan dah bagi tau tak leh balik..banyak program..nape?
si AKK   : xde pe..lau jadi minggu depan CIK LAH balik (cil LAH ni dy dok KL)..so nak wat BBQ..
si ADIK  : HA!! ala..nak join gak..
si AKK   : xpe la xbalik..mase raya cina kan baru je wat..
si ADIK  : ala..nak join gak..raya cina,raya cina la..ni dah bulan 4..nak join gak..tgk la nnt try wat surat ke?

hari ISNIN : jumpa dengan MENTOR

si MANTEE : ustaz, minggu ni leh balik x?
si MENTOR : jab ea, emm xboleh..semua pelajar XDIBENARKAN BALIK!!
si MANTEE : xpe la..(air mata dah bertakung)

nak balik!!
serious aq nak balik sangat..



ni adalah background desktop aq..
air mata akan menemani aku sepanjang minggu ni..

TQ kepada KOLEJ yang ku sayang..
sebab wat peraturan yang wat aku sakit hati..

:: kepada yang tak paham hati & perasaan saya..xpe la..saya xharap awak akan paham pn..



thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments: