KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, March 13, 2011

tadi PIZZA HUT..ecok nak KFC pulak...

SALAM semua..
bedebar menanti esok..
sebab ape?
sebab akan meniti usia remaja awal 20an..
tak sangka..
pejam celik-pejam celik..
dah nak kawen..
opsss..
silap pulak..
dah nak 20an..
errr..
"saya muda lagi tau..macam budak-budak 15thn je"
ok walaupun belum sampai ke tarikh saya dilahirkan..
family saya sangat bermurah hati mau belanja saya PIZZA HUT..
sesungguh nye telah lama saya xmam PIZZA HUT..
agak pelahap bila dapat mam..
hehe..
esok saya nak mam KFC pulak boleh x pakcik..
boleh la ea...
KFC..
tgu saya..
tapi silap-silap ari ISNIN..
aku mam roti canai je kang..
huh..
boleh la..
sedap gak 2..


::harap maaf..xde gambar nak di share..pada mak kepada MOHAMMAD HAFIFI..happy birthday makcik..
sorry baru tau..semoga panjang umur n murah rezeki..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment