KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, March 12, 2011

SUBHANALLAH!!

SALAM semua..
hmm..
beberapa hari yang lepas kita telah dikejutkan dengan 1 berita gempar pasal TSUNAMI..
n aku de baca kt 1 entry rara so aku cadangkan korang tok baca gak..
klik RARA..

actually..
xmo citer pasal TSUNAMI..
nak citer pasal kekuasaan ALLAH tentang pencantuman AIR MASIN+AIR TAWAR..
pe?
korang dah tau..
xkire nak citer gak..
baca n paham kan ayat kat bawah ni..

“Dan Dialah yang membiarkan dua laut mengalir (berdampingan) ; yang ini tawar lagi segar dan yang lain masin lagi pahit; dan Dia jadikan antara keduanya dinding dan batas yang menghalangi.” (Q.S Al Furqan:53)

ok jom kte tgok gambar ni pulak..


nampak kn perbezaan dy..
HARAPMAKLUM ye..
TAKDO PEMISAH..
n ade kajian yang telah dilakukan untuk membuktikan hal ni..
suhu di air masin n air tawar berbeza sama sekali..
hebat kan kekuasaan ALLAH..
jom tengok  gambar lain tentang kekuasaan ALLAH S.W.T..

scroll ke bawah..
:


:

:

senyum cikit..



http://www.emocutez.com


gud..





ni kat dasar laut tau...


tengok air macam susu 2 xbercantum pn gan air jernih 2..
SUBHANALLAH..


banyak lagi yang kita perlu kaji ape sebenarnye yang tercatat dalam AL-QURAN 2..
bukan just baca n hafal je..
p pahamkan setiap ayat2Nya..


::kadang-kadang takut..p xtau la bila boleh insaf..hope bumi ni boleh tahan lame..AMIN 




thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment