KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, March 18, 2011

INGAT SAYA NAK KE?

SALAM..
selamat malam..
tengah syok tengok RAJA LAWAK..
err..
tah pe2 tah komen dy..
p xnak cter pasal 2..
nak citer pasal JERAWAT yang sedang pesat membangun..


errr..
awak semua ingat saya nak ke JERAWAT2 ni singgah kat muke saya..
saya xnak la..
p dy yang nak tumbuh..
ape lagi yang saya boleh buat..
nak nages?
mesti la..
semua orang sebuk tanye..
nape muke ko?
asl terok sangat?
semua wat aku makin 10sion..

kepada sesiapa ade tau pakar kulit yang boleh ilangkan masalah jerawat ni..
plz la inform kt aku secepat mungkin..
tapi produk kecantikan aku xmau cuba lagi..
dah abs wit aku beli produk kecantikan..
cakap je jenama ape..
semua aku dah cube..
sekarang nak try g pakar kulit je..
maybe it more better..
*bukan nak suntik botox ok..



thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments:

  1. sebelum pegi pakar kulit.ape kate u try VCO (Virgin Coconut Oil).die ubat untuk stabilkan hormon kita.sambil tu melicinkan kulit muka.try tu duluramai yang cube berpuas hati dgn VCO ni.kesan die boleh tengok dalam seminggu.

    ReplyDelete