KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, March 29, 2011

HATI BERBUNGA RIANG

SALAM semua..
entry riang gembira..
hehe..

nak bagi tau ni..
tadi jumpa gan BABA (TP hep tau..bukan MY PAKCIK)
cakap la masalah aku yang sebuk nak balik sangat ni..
than dy pn bagi la bermacam-macam soalan yang aku sendiri pun tak tau la jawapan yang aku bagi 2 betul o x..
citer punya citer..
than dy pun cakap..
OK TAKDE MASALAH..
wah..
senyum sampai ketelinga babe..

sebelum masuk bilik BABA 2..
TUHAN saja yang tau macam mane perasaan aku..
bulu roma tercacak babe..

tapi sekarang..
orang jangan igat aku GILA pulak lau nampak aku senyum memanjang..

BTW..
thanks a lot to miss ANIS..(dy sebok sangat soh tag name dy)
yang sudi temankan saya tadi..
jasa anda amat saya hargai..


thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment