KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Monday, March 14, 2011

Happy Birthday TO ME!!!

SALAM..
hai semua..
happy?
maybe..
happy birthday to me..
happy birthday to me..
happy birthday to NUR HIDAYATI..
happy birthday to me..

"yati selamat hari jadi awak..opsss..dah 20 tahun..TIDAK.takpe2..saya tetap nampak 15 tahun..haha.."

tq pada yang dah wish..
especially to NAZ..
tekezut mak nok..
u wat entry tok mak..
haha..
btw tq sangat2..

citer untuk hari ni..

tadi berdating gan pakcik..
mule2..
g mam kat alip..
with pakcik gan fizul..


nasib baik la dak comel 2 tak nagis..
lau nagis..
mati wa woo nak pujuk..
lepas sapan kat sane..kami hantar dak comel 2 balik..
lepas 2 kami terus la OTW g CS tengok cter..
"hikayat merong mahawangsa"
pakcik pulak tak abis2 tanye soalan ni..
"nak hadiah pe"


tak kan saya yang kene pilih hadiah saya sendiri..
last2 skali..
saya diberi seutas jam tangan yang berharga rm 100.++


tQ pakcik..
akak saya pulak menghadiah kan sejumlah wang untuk saya bershoping..
best sangat..
niat saya nak mam KFC pn tercapai..
segala yang saya hajat kan ALHAMDULILAH..
tercapai..




::taniah pada pakcik sebab berjaya masuk KFAP macho..SENOGA BERJAYA..



thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

4 comments:

  1. haha.
    not a big deal la yayunk oi.
    ko kan kawan bek aq.
    dari sekolah ag kn.


    wah.seronok la ek ko g jejalan.
    weh best x cter tu?nak kepoh sat.ahaaak.


    mmg tak nak blah pkcik ko 2.ahaak.glamour tol kat ptn ek.ahaaakk

    ReplyDelete
  2. ok je..
    klu suke sejarah sesuai la..

    hahah
    pakcik glamour?
    xcaye aku..
    haha

    ReplyDelete
  3. hepi besday to you.moga panjang umur & murah rezeki :)

    ReplyDelete