KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, March 5, 2011

“CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL"



contest ni telah dianjurkan oleh cik adik di atas..
just klik pada banner/ pic kat atas 2 lau nak tau lebih lanjut..

n pic yang aku pertarungkan tok contest ni ialah pic ni:



comelnye dak ni..
opssss..
maap2..
terperasan lagi..hehe
ok..
aku suka pkai shawl macam ni sebab dy senang..
xyah kai banyak2 butang..
n nampak aku lagi comel..hahaha
kt bawah ni ade lagi style2 shawl yang aku selalu pakai.. 


comelkan aku..
puji la diri sendiri..
bukan ade orang nak puji diri kita..hehe
k..
syarat 2nd last is..
tag kt kwan2:

=) Naz


thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

1 comment:

  1. jgn lupe tgk link list kat http://koleksikhumaera.blogspot.com/p/contest-me-and-hijab.html ok.. =)

    ReplyDelete