KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, March 22, 2011

ANGGUNNYA WANITA BERHIJAB CONTEST

puas merayap-rayap ke BLOG orang laen..
terjumpa contest ni..
klik gambar kat bawah ni untuk tau lebih lanjut..


syarat-syarat pn boleh baca di situ..

ok aku berminat nak pertaruhkan gambar ni..


aku pilih gambar ni sebab..
dalam gambar ni aku dah selitkan beberapa style..
so..
senang ckt juri nak tengok..
hehe..

::SEJARAH PEMBABITAN DALAM BERTUDUNG::

mula bertudung sejak melanjutkan pelajaran ke tingkatan 1..
setelah sedar yang perlukan perubahan bila usia makin remaja..
ceeh wah..
ayat..
mantop la konon..

::KENAPA BERTUDUNG::

macam yang aku cakap tadi setelah sedar yang perlukan perubahan bila usia makin remaja..
hehe..
selebihnye sebab..
family aku yang suruh..
maybe kalau dyorang xsuruh aku xpakai sampai sekarang..
*n kawan2 cakap aku lg cantik bertudung*
malu..
^_^

tag kepada :
naz(sebab saya rasa dy dah berubah)hehe
rara(sebab saya xmenang contest yang dy anjurkan)
ezan(sebab saya xsempat nak join contest dy)

ok done!!
gud luck 4 me..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments: