KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, March 5, 2011

"1st GA - I Lurve My Mum So Much..."

SALAM semua!!
GA ni aku rasa GA ke-2 yang aku masok melibatkan ahli keluarga..

so sweet..
GA yang telah dianjurkan oleh Amiera..

kali ni GA untuk my lovely mom..
oh rindu sangat kat dy..
pengorbanan MAK saya?
tak banyak yang dapat saya ingat..
tapi amat berharga..
pejalanan hidup saya sangat mencabar..
MAK adalah orang paling bermakna dalam hidup..
ingat ketika umur 6 tahun..
mst orang pelik..
igat lagi ke?
kan dah lama..
yes saya akan igat n xkan penah lupa..
pengorbanan seorang MAK untuk melihat anaknye bersekolah seperti anak orang lain..
pendaftaran sekolah saya ditolak atas sebab-sebab tertentu..
MAK adalah orang paling sebok sebab saya selalu nages nak sekolah..
tengok kawan-kawan sekolah saya pn sebok nak sekolah jugak..
MAK sanggup turun naek pejabat pendaftaran..
hasilnye tetp xde..
puas mak menages+bDOA..
akhirnye..
saya berjaya sekolah seperti anak orang lain..
MALANGNYE..
masa itu..
MAK telah kembali keramatullah..
kalau diberi peluang untuk cakap depan MAK..
yati nak cakap..
"MAK,yati dah besar..umur pn dah 20..anak MAK dah leh kawen pn ha..MAK nak tau..yati dah belajar rajin2..dah masok kolej pn..janji yati kat MAK nak jadi cikgu..p xtau la dapat jadi ke x..tQ MAK..berkat usaha+doa MAK yati dapat pergi sekolah macam anak orang laen.."
MAK YATI RINDU N SAYANG MAK SANGAT!!!

AL-FATIHAH buat pn.ZAITON yang telah menghembuskan nafas terakhir ketika saya berusia 8 tahun..

ni pic kami..(comel kn aku)..hehe
ni je pic yang ada dalam koleksi aku..
ketika nak hantar sedara aku kwen..
n van kami rosak kt tepi jalan raya..

tag to:
*kak AINA
*NAZ
*UMAI

::semoga roh nye dicucuri rahmat..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments:

  1. Al-Fatihah..semoga arwah ditempatkan dikalangan hamba-Nya yg beriman..hanya doa anak2x dr kejauhan yg mampu kite bagi..anyway, thanks join GA..gd luck kay..^_^

    ReplyDelete