KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Saturday, February 12, 2011

PART 2 : MELAKA!!

SALAM..
haha..
nampaknye aku terpaksa mengambil masa seminggu untuk mengupdate blog..
kenapa??
sebab sepanjang di kolej aku tidak memiliki my lappy..
malas la nak pinjam lappy orang untuk mengupdate blog..
so biar la para pembaca ku yang setia terus menunggu..
n penantian u all telah berakhir,,hehe..
untuk hari ni aku dah nekad nak mengupdate part 2 aktiviti aku sepanjang di MELAKA..
hari ke-2 kami telah meneruskan pejalanan kami ke bandar MELAKA..
ape yang ada?
jom kita bicara mengunakan gambar..hehe

..ni semasa kami berada di heritage mall..


..pakcik yang sangat2 poyo..

..aq n yan..

..wit my PAKCIK..

..sebahagian family aku..


..sejak bila ada ahli keluarga aku yang awwww...


..ni la gambar penuh ahli keluarga aku yang turut serta..
beratur untuk naik TAMING SARI

...................................

..pakcik ni poyo la..
dalam TAMING SARI

...family along...

..pasangan romantic..

..ni la paras rupa TAMING SARI..

abis sudah..
ikut part 3 k...


thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

4 comments: