KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, January 25, 2011

YANG SEMPURNAKANKU CONTEST



Salam..tadi godeh-godeh Geng bloger,terbampak pulak contest ni.cam best je.so nak try nasib la.mane la tau ade rezeki.
kalau korang mau masok jugak, cepat gi kat link SINI!!

mau letak pic ini.

kalau di tanye kenapa aku pilih diaorang semua?
jawapan aku ialah:
sebab kerana dia orang lah aku membesar sebagai manusia.
aku telah hidup bersama family ini sudah lebih dari 13 tahun.
sejak berusia 7 tahun lagi ketika ibu ku meninggal.
so sangat la bersyukur kerana mereka melayan aku seperti keluarga sendiri.
to this family "terima kasih kerana membesar kan yati.jasa baik korang xkan yati lupe sehingga akhir hayat yati"

Tag kepada :



=> Kak Aina (sbb saya rase dy suka masok contest)






thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

4 comments: