KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, January 21, 2011

TERBAKAR MEMBAKAR!!

SALAM..hari ni memang sakit hati tahap gunung Everest tau..haha..mane xsakit,on la my FB,semlm sebelum tidur ade bg msg kt 1 shop ni..shop ni jual contact lens.
so pagi ni excited la kan nak tau betol ke tidak yang dia dah hantar barang yang aku oder..bukak2 je msg 2 aku tegok ayt ni yang kuar"BLYTHEYE BROWN no stock, can chg to princess nudy or crystal.i brown? =x moday will post out." so bar** itu olang..dia igat aku bayar pakai pasir ke?sebelum beli dy cakap mcm ni,2-3 days after payment u will get.p sekarang?GERAM.

http://www.emocutez.com

lps payment ri 2 tanye dy bile nak pos than dy cakap slh 1 yang aku oder dh bis,than aku dh 2kar dgn yang lain,dy pn bg tau ari jumaat dy akan bereskan tuptup..ri ni per cer..lg 1 produk yg aku oder xde..geram btol la..sebelum buat payment bukan main, semua yang awk nak kami ade stok..la ni..ish..nasib baik aku dh bayar..kalau x..XDE LA AKU TERASA RUGI PAI MACAM NI..haha..dan sekarang susah nak pecaya bli   on9..mayb xsemua mcm 2,p sifat berjaga2 harus dtitik berat kan..hehe


thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment