KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Friday, January 28, 2011

SAMPAI BILE?

SALAM..n selamat malam semua..hari ni nak luahkan perasaan cikit..k fine..saya paham awk mungkin penah jadi seorang yang sangat PLAYBOY..but if that happen again,sorry..TAKDE MAAF UNTUKMU..SABAR?tapi sampai bile?kadang2 dah xde rase untuk bersabar..
http://www.emocutez.com
lepas sorang-sorang lagi muncul..telalu ramai..penat..penat degar statement yang ini "CEMBURU AWAK TU MELAMPAU SANGAT,SAYA KAWAN JE LA DENGAN DIA"..awak saya bukan budak2 lagi k..so tolong la jangan main kan saya lagi..saya penat sangat dengan mainan awk..
http://www.emocutez.com
tapi saya sabar..mungkin awak ade hak untuk diberi peluang..dan saya harap awak gunakan peluang itu dengan sebaiknye..

k la tQ dah baca..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments: