KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, January 23, 2011

*Rindu*

SALAM..sedang sebuk membelek2 my lappy,tibe-tibe terbukak 1 folder ni..folder ni khas untuk budak-budak xcukup umur (anak sedara aku la).mule la rase RINDU menusuk kalbu.adoi rase lambat pulak nak balik,walaupun tinggal 5 hari je lagi p bila dah RINDU,5 hari macam 5 tahun.EVA PUTRI KHAISARA.rindu sangat kat kamu.xlupa jugak kepada MUHAMMAD HAFIZUL,dah lame rasanye xjumpa.xdukung kamu yang tembam 2.hehe.InsyAllah,Jumaat ni akan ku lepas kan rinduku ini kepada kalian berdua.jangan nakal-nakal ye dak2 comel.hehe..ini adalah gambar yang dapat aku kongsikan bersama-sama anda..


..nama diberi EVA PUTRI KHAISARA..
berusia setahun 10 bulan


..anak terakhir daripada 3 orang adik-beradik..




..tak suka diambil gambar..


..seorang yang lasak..
hehe


..ini pula,MUHAMMAD HAFIZUL..
actually xsure ejaan nama dy betol ke tidak


..bukan anak sedara aku ok..
hehe
ini ialah adik kepada my LOVELY pakcik


..sudah berusia 10 bulan..
kalau xsilap la
anak terakhir daripada sembilan orang adik beradik


..dy sangat COMEL..
wa geram ni
haha


sekian WASALAM..


thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment