KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, January 18, 2011

KAMU CURANG!!!

SALAM semua..dipetang yang damai ini..yati telah terbaca 1 status seseorang diFB..


see...and dy mendapat banyak feedback daripada pembaca fb..bagi kaum Hawa of cause akan menuduh kaum Adam,and bagi kaum Adam sebaliknye..sebenarye aku pun tak bape pasti la nak cakap camne..maybe aku cam orang lain jugak.akan menuduh kaum yang bukan sekaum dengan aku (disebabkan aku prempuan aku akan ckp ye lelaki curang)hehehe..tapi jangan risau kt sini aku dah sediakan 1 fakta yang aku ambik dari 1 laman web..

and Now, see..wahai kaum adam..taubat la kamu..berubah k..xbaik la asyik permainkan wanita..n kepada kaum wanita,maybe anda pn xkurang nakalnye,kamu pn harap berhentila dari mengoda lelaki yang dah jadi milik orang..xbaik tau wat macam 2..oleh sebab itu saya sertakan tanda2 pasangan kita curang..petikan ni aku mek kat sini..korang leh tengok sediri tip2 yang dyorang bagi..


:


:


:


:

1- Asyik resah melihat jam tangan apabila bersama anda
2- Tiba-tiba saja mengadu sakit ketika berdating dengan anda.
3- Menjadi panas baran dan sering mencari kesilapan anda.
4- Tidak membenarkan anda memegang atau membelek telefon bimbitnya.
5- Asyik lewat ketika temujanji.

n kalau korang nak tau lebih lanjut klik je link yang yati bagi..yati xleh share semua..telalu banyak..harap korang besabar lau pasangan korang de tanda2 macam 2..lebih baik tanye teros terang untuk megelakan pekara buruk berlaku..k la itu saja yang dapat aku taip untuk entry aku kali ni..tQ kt semua yang sudah sudi membaca..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments:

  1. salam..yat..ni member adik aina...nama dia nabila..adik aina ofkos la laki..hehe

    ReplyDelete
  2. aha..
    bella..
    yati kwn gan abg dy 2 yg knl dy..
    hehe

    ReplyDelete