KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, January 25, 2011

Happy Birthday Mohammad Hafifi!!

SALAM..
hari ni hari lahir Mohammad Hafifi..
xknl ke dy sape,dy la Mylove@my pakcik..
dh tua upenye dy ni..hehe


ni la pkcik besar+makcik kecik

ok jom nyanyi lagu ckt tok dy..
:
:


Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu



Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa



Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita



Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu



Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan



Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


wah romentik gitu..hehe

k la xmau cakap banyak2..just nak wish: selamat hari lahir buat pakcik,selamat hari tua jugak,hehe
semoga dipanjang kan lagi umur,n dimurahkan lagi rezeki.semoga menjadi seorang yang lebih matang.
pandai-pandai jaga diri k..diriku amat merindui dirimu..hehe..jiwang plk..

selain hari lahir ini pakcik,kami jugak telah menyambut anniversary ke-2 kami..
tgk ni =>


Alhamdulilah..dah 2 tahun kami menyulam cinta..dan sudah masuk tahun ke-5 kami berkenalan..semoga hubungan ini akan kekal untuk selamanya..doakan kami ye..AMIN..

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

No comments:

Post a Comment