KAMI

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Wednesday, January 12, 2011

dy PERGI tinggal kn saya...:(

SALAM semua..tadi sesudah aku breakfast..aku n rakan2 yang laen pn naek la semula untuk hadir kekelas berikutnye..ttbe2 ternampak gelang ROZA..budget nak jugak tayang gelang aku..sebab gelang aku gan dia lebih kurang je..p selak2 pegelangan tangan..TAKDE..OMG..mne gelang aku menghilang..muke memag xleh nak cakap la..ofcause la nak nages..lau gelang 2 aku yang beli maybe aku xkesah langsung..tapi gelang 2 hadiah birthday aku..MY PAKCIK bg plk 2..kelas dah berlangsung..hati gua xtenag ni..dalam hati"lambatnye abs kelas"..habis je kelas aku pn teros g cari..sampai langkah aku menuju ke bilik..hampanye xjumpe kesan2 pn xde..mati la aku..SMS pakcik.."xjmpe..sory sgt"..mule2 pakcik ckp"lau xjmpe nak wat camne..cuai sgt"pas2 dy ckp.."xpe la xde rezeki"..hati masih menangis..kehilangan gelang 2 ibarat kehilangan pakcik dalam diri aku..n sebab utama aku sayang sangat kt pakcik ialah dia seorang yang sangat penyabar..tQ bebayak My Love sbb xmarah walaupn barang 2 sanagt mahal..tapi aku tetap kesal kt diri sendiri..barang macam 2 pn xleh nak jaga..

INI ADALAH KENANGAN YANG MASIH TERSIMPAN... 


..akhir kata...
"simpan la barang yang anda sayang seperti nyawa anda sendiri"

thanks sebab sudi baca..♥ datang la lagi..

2 comments: